viernes, 6 de mayo de 2016

Primer Ratpenat (Puig Ginebró) per Ramón Galibor

Puig Ginebró (592m)

No fa gaires dies el Manolo em va proposar anar al Rat Penat i, per què no? Em vaig plantejar, sense cap mena de pretensió, provar-ho! i, si s’havia de baixar i empènyer la bici, doncs ho faria, que carai, per això tenim les cames. No passa res, has de saber afrontar les adversitats tal com es presenten.

Per pujar al Puig Ginebró cal estar més o menys rodat i sobre tot conscienciat; 6,2 Km amb una  mitjana del 9,3 % de desnivell és una “peccata minuta” que tot amant de la bicicleta hauria d’experimentar. 

La mentalització és la clau de l’èxit o fracàs, depèn de com un s’ho plantegi. El dia  abans em vaig mentalitzar que l’ascensió havia de ser molt més dura, per si de cas, que la simple interpretació de les dades.


El Manolo, gat vell i amb molta habilitat, anava al davant marcant el ritme, sort d’això. Vam fer dues parades tècniques, al Puig del Martell (pàrquing – mirador) i a La Pleta (Oficina del Parc), fer un Rat Penat i no gaudir del paisatge, no té perdó... Uf! La baixada espectacular, tan pel que fa a les vistes com pel que fa al desnivell.

Sens dubte, val la pena fer l’esforç i gaudir una estona del Parc Natural del Garraf. La propera cita serà pujar al Puig Ginebró i tornar per alguna pista del Parc direcció Begues.

No hi ha res com tenir un bon mestre i amic al teu costat.

Manolo: gràcies a tú per gaudir d´aquestes rutes, anar sol no fa tanta gràcia.

Salir en un video así no tiene precio... Cavall d´Acer 2017

TOUR de FLANDES CYCLO 2015

TOUR de FLANDES CYCLO 2015
A 3 grados bajo la lluvia...